Čtyři reklamní předměty, které se nevyhazují
I když si mnohé firmy myslí, že reklamní předměty jsou už dávno v pase, opak je pravdou. V současné době jsou reklamní předměty opět na svém vrcholu. Díky moderní době se do světa dostaly i moderní technologie, které umožňují potisk natisknout na snad jakékoli předměty. Možná proto jsou reklamní předměty o něco atraktivnější než kdysi, už to zkrátka není jen o reklamních propiskách, které jsou sice stále hodně žádané, a o reklamních blocích. Dnes se mohou firmy vyhrát se svým reklamním předmětem, mohou být kreativní a mohou fantazii upustit uzdu.
Pokud jste se v nedávné době rozhodli pro investici do reklamních předmětů, možná přemýšlíte, jak budou vaše reklamní předměty vypadat. Dbát byste měli zejména na praktičnost, jelikož jen praktické reklamní předměty se nevyhazují, protože se skvěle zakomponují do běžného života.
Abyste měli rozhodování trochu jednodušší, přinášíme vám tipy na čtyři reklamní předměty, do nichž se stoprocentně investovat vyplatí.
1) Pražená zrnková káva
Pokud chcete z reklamních předmětů udělat dárek pro své klienty nebo pro své obchodní partnery, není nic lepšího, než natisknout logo na praženou zrnkovou kávu, která je jako dárek naprosto fantastická. I ti, kteří kávu nepijí, kávu rozhodně ocení v době, kdy k nim zavítá návštěva, která naopak kávu pije.
2) Deštníky
Jelikož je zde sychravý podzim, je načase začít investovat do reklamních předmětů, které lidé v této době využijí. Vhodné je například natisknout své logo na deštník, který v tomto ročním období budeme nosit u sebe snad neustále.
3) Termohrnky
Klasické hrníčky už nejsou v módě. In jsou zejména termohrnky, které opět využijeme hlavně v tomto ročním období, kdy teploty klesají k nule.
4) Podložky pod myš
Jelikož trávíme velkou spoustu času na internetu, investovat se vyplatí i do podložek pod myš.